Vidimo se kada boravak u zatvorenom prostoru, fizička distanca i maske ne budu top tema. Vjerujemo da ne trebamo puno objašnjavati Nadamo se boljoj, normalnijoj i pandemija “free” 2021. godini! I ne zaboravite – pazite na sebe i druge! Vaš RTL
O eventu

ŠTO?

Digital Shapers je jednodnevna konferencija čija je središnja tema digitalna transformacija, a na kojoj se predstavljaju konkretna digitalna rješenja za kompanije te najbolji primjeri iz prakse iz cijeloga svijeta.

ZAŠTO?

Globalno gospodarstvo prolazi kroz niz promjena uzrokovanih digitalizacijom. Ona, između ostalog, utječe na učinkovitost procesa, prihode, motivaciju i produktivnost zaposlenika, transparentnost podataka i brojne druge segmente poslovanja. Organizator, RTL Hrvatska, želi podići svijest o važnost digitalne transformacije u Hrvatskoj.

ZA KOGA?

Konferencija je namijenjena marketingašima, digitalcima, PR-ovcima, medijskim stručnjacima, urednicima, izdavačima internetskih i tiskanih izdanja, startupima, IT stručnjacima kao i zaposlenima u HR-u i odjelima prodaje, kompanijama, medijima i agencijama te timovima i pojedincima. Točnije, svima koje zanima digitalna transformacija i žele ju potaknuti unutar svog radnog okruženja.
Govornici
Raspored
9:15 - 9:30

OTVORENJE KONFERENCIJE

INSPIRACIJA
9:30 - 10:00

Tobias Schiwek – CEO, Divimove

Fragmented Audiences: Reaching People Across Platforms

 

 

 

 

 

10:00 - 10:30

Thomas Follin – General Manager, Salto

How to transform our broadcasting business?


Moderator: Nino Štambuk – Head of Business Strategy, RTL

10:30 - 10:45

FRANCK COFFEE BREAK

10:45 - 11:15

Guillaume Rabhi – Director of Digital and Business Development, RTL

Nino Štambuk – Head of Business Strategy, RTL

Luka Orešković – Partner, Prosperus Invest

Zašto je RTL kupio net.hr?


Moderator: Filip Raunić – glavni urednik, Net.hr

 

 

11:15 - 11:45

Arash Pendari – Creative Director, Vionlabs

Understanding the emotional structure of content with the help of AI

 

 

 

 

 

11:45 - 12:00

FRANCK COFFEE BREAK

12:00 - 12:45

Proglašenje Digital Shapera 2019.


Matko Katanec – Generalni manager Adria region, Wolt

Elmira Majerić – Managing Director, Pauza GO

Teo Širola – General Manager, Glovo

Meals on Wheels


Moderator: Ida Prester

12:45 - 13:45

LUNCH BREAK

13:45 - 14:15

Tomislav Bilić – CEO, Inchoo

Boris Rauš – CEO, Bamboo Lab

Srđan Kovačević – CEO, Orqa FPV

Tech and the City: Osijek


Moderator: Ilija Radić – Reporter, RTL

 

14:45 - 15:00

FRANCK COFFEE BREAK

15:00 - 15:30

Vinzent Britz – Creative Director and Lead Power, Selam X

Pascal M. Wiemers – CGI & Animation, Selam X

AI, AR and Realtime in Design and Fashion

15:30 - 16:00

Lidija Bačić Lille

Music&Social: Kako to radi Lille


Moderator: Ana Radišić – Host, RTL

EDUKACIJA
9:30 - 10:00

The Word of the Year: Agile

Ana Pauzar – Product Experience Management Director, Hrvatski Telekom
Luka Gauta – Fintech Business Development Manager, Croz
Krešo Žmak – Director Products, Infobip


Moderator: Ivan Vrdoljak – Host, RTL

10:00 - 10:30

Gregory Ndzie – Sales Manager, Tubular Labs

What are the hot trends of social video within Europe?

 

10:30 - 10:45

FRANCK COFFEE BREAK

 

10:45 - 11:15

1u4 milijuna: Kako smo izgradili hit proizvod u digitalnoj eri u Hrvatskoj powered by Mastercard

Andrija Pirnat – Owner, Swanky Mint

Marko Šunjić – Owner, Fibra

Miroslav Šuvak – Co-owner, Nova runda

Iva Ušćumlić – Digital department director, MediaVal


Moderator: Ana Plišić – Creative Director, C3 Croatia

11:15 - 11:45

From corporation to start up

Božidar Pavlović – Head of Technology, Oradian

Nikola Stolnik – CEO, Good Game Global

Luka Sučić – Director of Investments, æternity ventures


Moderator: Boris Mišević – Reporter, RTL

 

11:45 - 12:00

 

FRANCK COFFEE BREAK

 

12:00 - 12:30

X + O = XM, formula kako pretvoriti kupce u fanatike powered by SAP

Mirjana Badurina Čanak – Direktorica marketinga i komunikacija, SAP

 

 

 

 

 

12:45 - 13:45

LUNCH BREAK

13:45 - 14:15

Prvi pravi podcast panel

Maša Zibar (nemojme.)

Saša Tenodi (Surove strasti)

Ivan Brezak Brkan (Netokracija podcast)


Moderator: Leona Šiljeg – Reporter, RTL

14:45 - 15:00

FRANCK COFFEE BREAK

15:00 - 16:00

Napredna radionica: New digital marketing reality – use of data in marketing, change in retargeting, end of 3rd party cookies 

Marino Lončar, mar-tech consultant, S.T.A.R. Digital

Timothy Stadié, Senior Solutions Consultant, Europe, Tealium

Tomasz Musial, VP publishers and partners, WTG


Interactive workshop with practical business and tech use cases run by experts from market leading companies: S.T.A.R. Digital, top mar-tech player service provider, Tealium – industry’s most trusted customer data platform and WTG – programmatic experts, one of only 40 global Google Certified Publishing Partners. The following topics and areas will be covered:

  • How to set up and use 1st party data in marketing – use cases
  • Integration of 1st party data with Google, Facebook and other major tech platforms in marketing activities
  • Change in cookie policies on major platforms and browsers – effects on retargeting
  • Revenue and inventory optimization in programmatic and data driven advertising

Advanced Workshop / With prior registration only (register here), limited number of participants

 

Nagrada

Bira se Digital Shaper godine

Uz brojna zanimljiva predavanja i radionice, na konferenciji će se birati i Digital Shaper godine, osoba koja je svojim radom dala doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske i koja se bori za njezin napredak.

Ovu vrijednu nagradu odabrat će žiri u sastavu: Kostas Nebis, Predsjednik uprave i glavni direktor Hrvatskog telekoma, Davor Tomašković, predsjednik Uprave Croatia Osiguranja, Maruška Vizek, ravnateljica Ekonomskog instituta, Mladen Fruk, partner McKinsey & Company, Željko Kukurin, predsjednik Uprave Valamar Riviere, Nikola Vrdoljak, direktor 404, Sonja Popović, direktorica Sap Croatia i Marc Puškarić, predsjednik uprave RTL Hrvatska.

Žiri
Video
Organizator

Osnovana 2003. godine, RTL Hrvatska je tijekom godina izrasla u najveću medijsku grupaciju u zemlji.

Sa svoja tri linearna kanala, RTL-om, RTL2, RTL Kockicom, tri kablovska kanala RTL Crime, Passion I Living, kanalom za dijasporu RTL Croatia World, najvećom on line video platformom, RTL Play, sinergijom regionalnih i nacionalnih portala, te diversificiranjem aktivnosti poput osnivanja tvrtke RTL Music koja se bavi organizacijom događanja, koncerata I glazbenim izdavaštvom, RTL Hrvatska postavlja trendove I mijenja medijski krajobraz zemlje.

SADRŽAJNI PARTNER

Partneri

Partneri konferencije

Medijski partneri